Nov 16, 2012

GAZA... aku insafi diri..

Aku sangat keliru, tatkala laman sesawang gegak gempita untuk menyedarkan orang ramai tentang keadaan di GAZA sekarang ni...
Aku keliru dengan diriku ini...
Disana bertitisan darah, aku disini bertitisan air mata pun susah..
Namun, jauh dilubuk hati aku, aku sangat geram dengan tindakan zionis!!!..

Keliru menyelubungi diriku...

Adakah dosa-dosa yang menjadi penghalang semua ini?
Aku berasa sedih dengan diriku Ya Allah..

Oh GAZA, aku insafi diri ini.... Maafkan aku GAZA, saudaraku..

http://saifulislam.com/?p=288

About the Author

Muhammad Zuhair Masiran

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
ZUHAIR MASIRAN © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com